Reklama má hlavně ohromit

Každý z nás se jednou nechá nalákat na nějakou tu reklamu. Můžeme ji vyhledat sami anebo ji náhodně zahlédnout ve změti těch ostatních. Co je však nesmírně důležité, je to, že jsme se nechali polapit. Reklamy se mohou skrývat za nejrůznější přetvářky a iluze, často ani nemusíme tušit, že to, co je nám předkládáno, je vlastně jenom pouhá reklama na nějaký produkt či službu. vám ostatně může sloužit jako dobrý příklad.
marketingové strategie
V našem světě poháněném konzumní společností je reklama tím motorem, který to všechno tak nějak koriguje. Bez reklamy by lidé nevěděli o produktu. Tedy věděli, ale trvalo by to, než by se to k nim doneslo od ostatních spotřebitelů. Reklama tak představuje most mezi spotřebitelem a výrobcem. Most, který vábí na krásný výhled, možná i nějaký ten bungee jumping cestou. Vždycky je ale důležité podívat se, jestli to má vůbec cenu přes ten most přecházet. Často se totiž necháme zlákat na krásný most, abychom přešli do noční můry.
elektronický obchod

Přemýšlejme kriticky

Všechno je to jenom o logice. Například dětské pití Bubble tea od nejrůznějších prodejců. Říkají, že je to sugar free a vůbec že tam není nic nezdravého. „Je to jenom čaj“. Jenomže stačí si povšimnout těch kuliček (cukr, barviva, éčka), potom si všimnete toho, co tam ještě přidávají (sladkosti, gumové bonbony, hadi apod.) a najednou vám něco jako zdravé pití pro děti připadá jako naprostý nesmysl. Nebo kosmetika, která se prodává pouze po prodejcích, nikde v obchodě ji nenajdete.
nákupní košík a panáček
Proč? Kdyby přece byla tak skvělá, tak se po ní každý vrhne. Kdyby byla tak suprová, tak má přeci své místo mezi ostatními kosmetickými giganty, a teď nemyslíme značky běžně dostupné, jako Dove apod. Možná to není až takový zázrak, jak si všichni navzájem nalhávají. Minimálně teda ti, kteří do toho zainvestovali peníze. Přesně proto je důležité uvažovat kriticky. Většinou se stačí podívat na produkt zblízka a hned uvidíte, že to zas taková paráda nebude.

3.0
03