Lze přes internetovou stránku nakupovat?

Snad na celém světě není nikoho, koho by nějakým způsobem nezasáhla současná pandemie koronaviru. Avšak asi budeme souhlasit, že nejhůře jsou ekonomicky postiženi drobní malí a střední podnikatelé. Platí to zvláště o těch, jejichž prodejny musí zůstat zavřeny.

To se týká i firem, které mají jako svou náplň květinářství a floristiku. Ani ony nemohou své kamenné prodejny prozatím otevřít. Nezbývá jim tedy, podobně jako mnoha jiným než se uchýlit k prodeji přes internet, pokud chtějí současnou krizi přežít.

mech

Zde můžeme ovšem narazit na problém. Na rozdíl například od elektroniky nepatří květiny zrovna k trvanlivému zboží, které by sneslo bez újmy například týden strávený na poště. Přesto je to v současnosti jediný možný způsob.

K tomu je samozřejmě nejprve potřeba, aby daná firma měla svou vlastní webovou stránku. Příkladem může být https://www.florservice.cz/mechy-c228/, kde můžeme koupit nejrůznější druhy mechu. Ten může sloužit například jako dekorace.

Ovšem k tomu, abychom zde mohli bez obav nakoupit, je potřeba, aby daná stránka splňovala několik pravidel.

V první řadě bychom například na již zmíněném webu https://www.florservice.cz/mechy-c228/ měli najít popis zboží. U květin to znamená například vědět, zda je dané foto ilustrační, jaké jsou rozměry samotné rostliny a jaký je průměr květináče.

Důležitá je pak samozřejmě také cena. Ta by měla být uvedena jak s DPH, tak bez něj, přičemž by mělo být dobře patrné, která z obou variant to je.

ukázka mechu

Pokud se pro nákup rozhodneme, není na škodu, pokud prodejce uvede na svém webu postupy, které využívá, aby zaručil co největší šanci, že se zboží dostane k zákazníkovi v co nejlepším stavu. U květin je to z pochopitelných důvodů zvlášť důležité.

Jistě, může se na první pohled zdát, že je toho mnoho, ale všechno má svůj účel. A tím je zajistit, aby byly obě strany spokojeny. To je totiž to nejdůležitější, neboť spokojený zákazník u nás s velkou pravděpodobností nakoupí znovu. A to je přesně to, co chceme.

4.3/5 - (3 votes)